17.1.11

Tom Ford + s/s 2011 = Kärlek.



Är inte detta bara ren kärlek?! Allting är bara snyggt! Jag är mållös och kan inte ifrågasätta någonting. Jag tror mina vårkänslor har smugit sig på en aning för tidigt och en ny sorts kärlek för Tom Ford har öppnat dörrarna till himlen.




Men. Det tar ej slut där. Italian VOGUE säger mycket. Men ett helt nummer baserat på Tom Ford får mig att bli knäsvag. Men jag måste vänta tills jag jobbar på French VOGUE ( vilket jag kommer att göra ) och hålla utkik om dom kanske, kanske säljs på blocket för ett något rimligare pris? Eller bara flytta lite hastigt till Italien? Vad låter bäst?

-
Tom Ford's s/s 2011 do just make me fall on my knee's and LOVE it. It's lovely, great and. Well just perfect! I can't even say some typical negative comment and pretend like I'm cool. I'M IN LOVE! Please, can someone help me?!



Inga kommentarer: