30.3.11

On My Mind.



Första gången jag såg dessa 'clutcher' var på COS i Köpenhamn. Då jag tänkte; gud så opraktiskt! Vem vill ha en sådan?
Då var den i form av en stor kuvertväska. Platt och gigantisk. Helt enkelt.

Andra gången var på American Apparel. Då gick det lite mer åt 'hmm... kanske' hållet, då dom var i ett mycket mindre format.

Tredje gången var på Monki. Min åsikt förändrades inte mycket där, men på;

Fjärde gången såg jag dem var på American Apparel. En andra gång. Alltså. Då det gick från 'hmm..' till 'VILL HAAAA!'

Därför håller jag mig fast vid American Apparel's version med blixtlås.
Monki's var dock ändå något mindre minimalistiskt..


För övrigt har COS en grymt snygg sida. Click. Lite dumt att man inte ( eller jag kan inte ) hitta själva kläderna. Men ändå imponerande.

Missa heller inte att COS kommer till Sverige! OHYHEA!!!! ( Redan bra att börja spara nu. )
COS öppnar på Biblitoksgatan. Nummret är jag för trött för att komma ihåg.

Inga kommentarer: