25.4.11

bäst att få det överstökat

Jaaa. Detta med frågestunden alltså.
Fick så extreeeeeemt många frågor ( host 4 host ) så jag vet inte riktigt om jag orkar svara på alla ( hosthost ).

Men jaja. Jag kan väl skämma ut mig lite och svara på dem fyra.

Q: Beata: Är du från Sverige, om inte, vilket land? :)
Tänkte liksom eftersom du heter Ray och förut skrev på engelska

Gu' va schchchhcyzzzzzt utav mgi som ställde en fråga ihihihihihihhi-

-jag känner att jag är på spammhumör, så förlåt, jag ska inte plåga dig allt för mycket

A: Nepp, jag är hel svensk. ( Stolt. ) Nej faktiskt inte, eller jo, fast nej. Men ah. Helsvenne.
Engelska skrev jag för intresse först och Ray kan du ställa mina föräldrars udda namnsmak till svars. : )

Q: Emilia: vart hittar du dina inspirationsbilder? :)
A: Oftast hittar jag dem på tumblr. eller weheartit. Men annars på olika bloggar o.s.v.

Q: Anonym: Favorit årstid?
A: Vår, längtan till sommaren och hur man långsamt kan ta av sig alla tjocka vinterkläder. ( Det lät jätte fel, ja. )

Q: Elinpelin ( kusin ) : Tjenare Linselus! Min fråga: VAD SKA VI GÖRA PÅ HEDVIGS DOP?? puss & kram
A: Jaddu. Överstruket går väl alltid hem. Men justja! DET KAN JAG JU INTE SKRIVA HÄR I FALL ATT HELENA KOLLAR BLOGGEN! OMG. ( Elin jag kontaktar dig senare ).

Känner mig nu allmänt oälskad när ni läsare och inte ens Josefin skriver en fråga. :(
AJJABAJJA.

Inga kommentarer: