4.4.11

När jag väl är inne på Weekday.


Känner att jag skulle kunna skriva över tusen inlägg men får försöka hålla mig till två här...
I alla fall.

Kanske inte bara jag känner att Converse ( är ursnygga ) men så uttjatade. ALLA har dom.
Så just nu letar jag då efter ett par snygga vår skor, som inte är Converse.

Jag hittade alltså dessa. Jätte fina och coola. Men bara ett ar 37:or kvar. ( Har du stl. 37, spring till Weekday ). Vilket alltså skapade ett litet dilemma.

Kanske kan jag klicka hem ett par från internet? Går de ens?
Återstår att se..
( Måste bli bättre på att researcha inläggen innan jag publicerar... )

4 kommentarer:

sysslingpyssling! sa...

Är det palladiumskorna du tänker på? Dem finns på nelly.com bla! Jättesöta och coola är dem :)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vera L sa...

Tack för tipset! Ska kolla. :)

becca sa...

Jag har 37!
Gaahh! hahaha ;D