16.6.11

WAVYBROWNHAIR

PhotobucketPhotobucket

Älskar verkligen äldre fotoreportage / 'annonser' från exempelvis Yves Saint Laurent. Allt var så mycket klassigare. Helt enkelt. Dock har ju Marc Jacobs gjort ett super duper fantastiskt snyggt gäng foto annonser sak ( vet ej vad det kallas ) reportage, grej.

Så det är nog ändå inte så mycket sämre nu. Ändrade från dåligare till sämre. Allvarligt. Vem säger sämre? Typ bara mogna Josefin och pappor. Inga mera. Alla säger dåligare.

MEN. Om någon skulle råka säga; jag ska vara med han blir det kaos. K A O S. det låter som när en bebis pratar. Sen blir alla jätte sura för att jag rättar felet.
Apropå bebis. Visst låter det mycket gulligare att säga beeebis istället för bäääbis. Ändå säger man bäääbis.

Har kommit på att man måste skriva mycket längre texter nu när man har större bilder. Annars ser det fel ut. Ser det fel ut måste jag ändra. Fel är icke bra. Fel ska vara rättade. Nästan alltid. Felfria jag. ( Eller inte. )



Nu kom jag helt från ämnet. Felfria jag.

Inga kommentarer: