27.9.11

ADS

Photobucket
Eftersom att rätt så stor del av de flesta tidningar består av ungefär 2,5 fjärdedelar reklam (vilket är en hel del) tänkte jag bläddra lite snabbt igenom Harpers Bazaar ( med ursnygga Alexa Chung på omslaget ).
Photobucket
Här ser du den nästan exakta andel med bara reklam. Rätt skrämmande? Dock är just bläddrandet mellan alla dessa bilder, ads och reklam sidor som är väldigt trevligt. Och som ofta ger en hel del inspiration utöver reportagen gjort av tidningen.
Photobucket
Big like på den här, ljuset, banan bladen, kläderna och modellen. Sticker ut lite lagom och sjukt snygg layout.
Photobucket
Känns alldeles för stylat och lite för stelt, rött så pretentiöst och opersonligt dessutom.
Photobucket
Ah.. New York. Detta får mig att tänka på filmen "den röda ballongen" en gammal gammal VHS som jag och min broder alltid tittade på när vi var små. Minnen.
Men smycket hon har (som egentligen reklamen handlar om) (men allt annat utom den är bra) funkar inte alls för mig. För stort och klumpigt...

Photobucket
Classy. Sminkreklamer kan ofta bli pretentiösa och för redigerade, men jag älskar denna. Och tapeten! Varken positivt eller negativt; min pappa har matchande byxor.
Photobucket
Nja. Ralph Lauren har aldrig varit på min plussida även fast den här aden var en av de för mig bättre.
Photobucket
En av de ( eller kanske den enda ) reklamerna jag faktiskt gillar från GUCCI...
Photobucket
Såg behind the scene videon för ett bra tag sedan men kan bara älska den här reklamen!! Hundarna, väskan, hatten, modellen, bilen. ALLT.
Photobucket
To much, blir lite för stort fokus på just väskan och lite sådära vi vet att vi säljer, så vi gör något lagom originellt och visar väskan.
Photobucket
Lite för rörigt men ändå en av de få jag gillar från D&G.
PhotobucketPhotobucket
Älskar! Freja Beha för Chanel. ( KÄRLEK ). Originellt, kul, snyggt och lekfullt. Inspirations givande och något man stannar och kollar en extra gång på.
Photobucket
Snygga färger, snygga kläder, bra styling. Lite tråkigt kanske men klassiskt utan att du känner att du sett det allt för många gånger förr.
Photobucket
Älskar även den här, ursnygg färgskala och i helhet ett häftigt lite udda foto, orm skinns väskorna och skorna. <3 <3 <3

Här har du det! En hel del ads att älska eller hata.

Glöm inte veckans blogg heller!

Inga kommentarer: