25.9.11

JIL SANDER RTW SPRING 2012

PhotobucketPhotobucket

Allting börjar med rätt så minimalistiskt vitt och inte sådära super intressant. 
Sedan följer snyggt skurna kavajer och shorts med snygga mönster. Som denna ovanför, ändå rätt minimalistiskt (men överdrivet snyggt).

Rätt så mycket klassiska pumps och handväskor syntes men även ett flertal snygga boots och box liknande väskor som (även hela kollektion) gick i den minimalistiska stilen. 

PhotobucketPhotobucket


PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
The haaairrr! Sjukt enkelt ( okej kanske inte enkelt men ni fattar ) och ändå så snyggt. Backslick och en liten våg-volym liknande sak i slutet. Kanske någon gång provar när jag fått lite längre hår...

Sminket gick åt det lite mer naturliga hållet (like) med en eyeliner och perfekt hy. 

I stort sett tyckte jag om helheten. Urringningarna var sjukt snygga och den svarta öppna kavajen till midje skjortsen. Ah.. Får mig nästan att vilja sätta på mig mina rosa. Fast kanske ändå inte..

Photobucket
Älskar det lite humoristiskt snygg, konstnärliga i tröjan ( som passar perfekt till den underbart vajande kjolen ). Kavaj kragen under gör det hela lite mer sofistikerat. 
Photobucket
Photobucket

Och färgskalan genom hela visningen är bara lite lagom underbar. 
Hur ska jag sluta detta inlägg nu då? Hmm...

style.com




Japp... Inlägget är nu officiellt slut.

1 kommentar:

Rebecca sa...

jævligt cool video :D