2.10.11

DEN ÅRLIGA RUTINEN

PhotobucketPhotobucket

Bild nr. 1  halsduk från COS . Bild nr. 2 Unknown.
Den stora halsduken, något som återkommer år efter år. Samma problem eftersom att den du hade hösten innan och även hösten innan den nu inte alls är lika snygg som den var när du köpte den. 
Helt enkelt; ett köp du gör om år efter år efter år.  Jakten på den perfekta halsduken. 


Photobucket
Photobucket
Min perfekta halsduk kom från Weekday. Trodde inte alls att det skulle bli en sådan här men jo, den bara dök upp när jag fått min månadspeng och förstörde mina drömmar om sparandet till ett par Jeffrey Campell's men nej nej. Dem får vänta tills jul.
Photobucket

Photobucket
Hur jag hängde den ovan min väldigt lilla väska, rätt så fräsigt va?
Blev liksom lite för varmt när jag och Elsa jagad Idol Molly ( japp, hon kom in på McDonald's och vi bah: OH MY GOD! DET ÄR JU TYP HON! Som dom töntiga små fjortisarna vi är, dock vågade vi aldrig gå fram till henne men skapade en fin in checkning på Facebook om vår vilda jakt efter Molly, stackars kvinna. ) I alla fall.
Photobucket
Bloggning in action klockan 10 i morse. 

Inga kommentarer: