25.10.11

(◡‿◡✿)


Photobucket
Just to make things clear... Mina armar ser likbleka ut och på min vänstra hand ser det ut som om jag skärt mig. Min kommentar angående detta: Ingenting stämmer. 
Så bortse från detta.

Idé med inlägget: såg en massa coola tatueringar och kameran laddade ur, hade ingen inspiration och en  svart sprit penna. Alltså, jag skulle aldrig kunna tatuera mig, jag är alldeles för mesig, dock dock dock, så skulle jag kanske, kanske kanske kunna tatuera in cat ( som på bilden nedan ) fast i nacken, men bara kanske kanske kanske.
Photobucket
Ungefär här började jag rita lite för mycket på mina händer, då själva tanken bakom att göra snygga real looking tatueringar försvann, eftersom att jag redan efter två tre gånger av borttvättning av fula tatueringar fått röda märken av tvål och gnuggning. Det flippade ur helt enkelt.
PhotobucketPhotobucket
Och till slut. Här försvann all cool het totalt. kom inte på något sett att visa hjärtat så provade det här. Men det blev ju inte riktigt helt som jag hade tänkt mig för att göra mig kortfattad. 

Over and out.

Inga kommentarer: