17.10.11

HALLOWEEN VIBES PART 1

Photobucket
Halloween, typ snart. Jätte snart. ( Vänta? Är det inte sommar längre? )
Vad ska du vara??? Du måste gå bus eller godis, eller i alla fall hitta på någonting halloweenigt. Det är liksom ett måste. Ett jätte måste. 

Ah. Halloween. Först har vi halloween; the shining halloween. Den. Utan pumpor eller godis. ( Just nu känns halloween; godis och pumpor lite mer välkomnande men vi skyndar oss till nästa bild för att få det överstökat. )


Photobucket
Japp, här har vi det. JACK NICHOLSON. POOW.
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Filmen hör till halloween, det bara är så. Och tvillingarna, gud ah. Och usch. Ja. SE DEN! 
För den är jätte coolt filmad och jätte bra och sådant som en film ska vara o.s.v. ( Bara att den är jätte läskig. ) Fast inte läskig. Mer obehaglig och hemsk musik. Usch. Ja. Moving on. 
Photobucket
Hahaha. Ja, jag bara behövde lägga in den här. Hahah. Hah. Lite kul var den ändå.


Photobucket
Photobucket

Photobucket
Sen har vi det  lite snällare halloween med pumpor, godis och kostymer ( den delen jag föredrar mest. )
En häxa. Kändes som att den passade in sådär bra.

Frågan: 
VAD SKA JAG KLÄ UT MIG TILL?????
Alternativ:

Photobucket
Antingen; The shining flickorna. ( Fast kanske ändå inte )
Photobucket
Eller; Kikis Express bud. Lite skillnad men jo, ja. Ah.
Och inget mer.

Photobucket

Bara för att jag går på Bild & Form...


Inga kommentarer: