11.10.11

LOUIS VUITTON SPRING 2012

PhotobucketPhotobucket
Den kappan! Den gula spets liknande materialet fast jätte förstorat är rätt så jätte fin och hamnar högst på vill ha listan! Matchande väska med vitt LV tryck är inte helt dumt det häller dock. De bara benen som syns i hela kollektionen ger också ett super snyggt jag-har-gigantiskt-långa-ben intryck. Alla är snygga i sådana bodys, eller sådan skärning helt enkelt. 
Tycker dock att kappan eller rättare sagt nästan hela kollektionen går rätt så mycket i en Miu Miu anda. Vilket heller inte är helt fel. Men ändå tycker jag att ( var det hösten förra årets? ) kollektion med den där LV klassen saknas lite granna. 
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
De korta shortsen med överdrivet snygg skärning. Mhm. Like to that. Super snyggt med kräm färgad polo och en vit kant av en skjorta som sticker ut är helt klart favoriten i kollektionen.
Och nej nej. Att Frida är modellen spelar ingen roll, nej nej... 
KRONAN. OMG. DÖR.

MEN. Skorna. Är inte dem lite för lika Nowheres skor? Som släpptes idag, hela kollektionen hittar du här till ett faktiskt rätt så snällt pris. 
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Tycker ändå rätt igenom det känns lite sådära som Pradas kollektion jag skrev om för ett tag sedan. Prada eller Miu Miu. Vet inte om det är jackorna eller det broderade mönstret på jackorna som är lite common? Aja. 
Och en skvätt Marc Jacobs. Dock. Dock dock dock. Älskar jag den av hela mitt hjärta med alla söta pastellfärger, underbara väska, gubbkappor med söta mönster och den super förstorade spets grejen. 

Inga kommentarer: