12.10.11

121011


Photobucket
Problemet: Tröjan ser svart och inte stickad ut.
Den är grå och stickad. Just to make it clear. 
Strumpbyxorna också. Dem är grå och räfflade som bilden jag utgick ifrån, men det ville inte riktigt bli bra, helt enkelt.

Vad jag tänkte ta på mig men jag aldrig gjorde var mitt alldeles hemgjorda crazy cat lady collar! 
Photobucket
Är det inte jätte snyggt med en pålimmad pappers Miu Miu katt och en massa glitterstenar?!
Kommer dock att göras om med flera gamla skjortor etc. 
Vill du som jag också ha ett eget cat lady collar? KLICKA HÄR FÖR EN HOW - TO - DO - IT GUIDE!!!!
Photobucket
Kolla vad cool jag är being all model and stuff.. 
Med skor och krage. Coooool.

1 kommentar:

Elsa sa...

like like like like like likelike like likelike like likelike like like :DDDD

(detspråraruurrrrr) :3