7.10.11

SPREAD YOUR BLACK WINGS

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
ÄNTLIGEN har Black Swan kommit ut på DVD ( stackars under femtonåriga jag ). 
JAG TROR JAG DÖR PÅ HUR DUKTIGA DOM ÄR. På ballett alltså. Hur fantastiskt underbart vore det inte att kunna ballet? Kan ett par chineér och sådant men inte mera i ballet väg. 
Och dräkterna. Sådär hemskt vackra och ballettiga. 
Men när dem står på tå. Åh! Det bara värker i mig och jag liksom försöker få bort hennes ont genom att vrida och böja tårna fram och tillbaka. USCH.

Och vilken thriller! Jag trodde inte att det skulle vara en thriller thriller. Vi satt rent utsagt och skrek, lite förtjust sådär. Men gud, usch ja. UNDERBAR.!



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Fem utav fem dansande modeller. :D

Inga kommentarer: