3.11.11

THOOSE SHOES

Want to Wear


Såhär skulle jag ack så gärna vilja strosa runt i London. Men tyvärr har jag varken skorna, väskan, leggingsen eller jackan. Och inte heller solglasögonen.
Det är faktiskt riktigt synd. Riktigt, väldans synd. Annars skulle ju jag vaart riktigt, riktigt cool när jag går runt där med mina coola kläder i London. Men ack nej! Jag får leva på mina gamla, men ändå ganska uppskattade kläder.

Resväskor ja. Louis Vuitton har ju och kommer alltid ha priset för mest underbara, coolaste, snyggaste resväskorna. När dom håller sig till det klassiska mönstret ( eller kommer på något genialt, enda undantaget ).

Joanna har ju en, vilket gör att jag aldrig, NÅGONSIN, NÅGONSIN I HELA MITT LÅNGA LIV kommer resa någon vart med henne. Så sug på den Joanna!

Vet inte riktigt vad jag tänkte med denna bild. Polyvore krävde att jag skulle ha fler saker i collaget än bara två väskor så det fick bli lite andra saker som fint fick hänga med. ( Vad har Polyvore emot stilrena enkla collage egentligen? )
Packing Plans


Nämen oj? Råkade de där skorna komma med igen? Det var ju inte meningen!
För jag vill ju absolut inte ha ett par sådana väldigt, väldigt gärna i julklapp, nä nä. Mamma och pappa. Så ni kan åka och lämna tillbaka dom om ni redan köpt dom. Tack! <3

Inga kommentarer: