16.12.11

BADDRÄKTER OCH LIVET SOM MIG


KÄRLEK tänker aldrig ge upp på den här baddräkten, den SKA JAG HA. OKKK???
Jo, men på riktigt, dör. Fin Åh. Och ryggen den är JÄTTE djup. Så fin. Den påminner mig lite om...


Christopher Kane kollektionen med en massa gorillor och rytande djur. Som var så. Snygg. Så. Snygg.
Den här klänningen bara! Som även finns ungefär samma modell med rymd mönster. Åh. Åh.

FÖRRESTEN... 
Satt idag, helt oskyldig i Gallerian väntandes på min mamma inför julshopping, grymt dålig hållning, svettandes och allmänt uttråkad.
Då, precis från ingenstans dyker en tjej upp (som jag faktiskt också är med i Gallerians mode tävling!) och vill fota mig ( för min grymt coola stil oyhea. )
Jag som är så grymt Socially Awkward blir lite paff och säger inte att jag vet vem du är och jag är också med och jag vet vem du är och jag vet vem du är och jag är också med !!! Utan bara tyst står och halft poserar lite sådär snyggt, inte alls...

Så i alla fall kommer jag förmodligen dyka upp på den här bloggen ( hon heter Joeste om jag inte minns fel. ) och ja, om du ser det här HEJ! :D

1 kommentar:

Jo sa...

Haha!
Heeeeeeeej
& Kram