7.12.11

I ÄKTA CHANEL ANDA

PhotobucketPhotobucket
Fanns både euw och omg-plagg i den här kollektionen. Vissa eller de flesta i äkta Chanel anda osv, men med lite orientalisk, rasta känsla. Kanske? 
Indiska ( sjukt häftiga ! ) hår och ansikts utsmyckningar som jag gillade. Japp, riktigt snygga. 
DOCK, har jag aldrig riktigt gillat rasta flätor eller dreads. Eh. Nej, helt enkelt. Om de inte är så sjukt hygieniska ( som vissa är ). Ah, okej. Vi går vidare alltså...
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Här är den häftiga mixen av klassisk och väldigt classy Chanel blandat med stora smycken, rasta och som jag sa orientaliskt. Den här delen gillar jag väldigt mycket alltså.
Även dem här nere gillar jag, känns inte alls som det Chanel jag känner igen eller vad man ska säga, lite Jil Sander inspirerat kanske? SNYGG SOTNING RUNT ÖGONEN. 
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Här är det återigen mera färg och mönster, brunetten var jädrigt snyggt stylad. Blev så effektfullt med det mörka på det mörka o.s.v. Jaa...
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Åh, ja. Så snyggt! Det var nog det bästa med kollektionen; matchningen! Styleingen! Den var oftaste nästan helt, okej. Ja. PERFEKT.

Inga kommentarer: