6.12.11

LOVE PINK STUFF AND SUCH

Photobucket
ÄNTLIGEN, som jag har längtat! Ända sedan min gode vän Nils berättade att de hade pressmötet på samma hotell som han bodde på i NY har jag längtat! Men, ack har den väl inte sänts i Sverige än antar jag. Eller? Har jag missat allt?
Dock, kan jag helt klart nöja mig med bilder och snuttar på Youtube. 
Åh. Love this.
Photobucket
Nicki Minaj, gud. Hon såg ut som en dvärg jämfört med modellerna! Man tappar ju lite av proportions uppfattningen när det ända man ser är super skinny super tall modeller hela tiden. Fast, som en kommentar sa om ett video klipp; dom är smala, men ingen ser ohälsosam ut. Oftast...
Photobucket
Miranda Kerrrrr. :)))) 
Photobucket
Photobucket
Korsetten..

Photobucket
Okej, kärlek. Den här såg till och med bättre och finare ut på videon med alla kristaller och stenar och guld. Älskar i allmänhet alla ''vingar'' under showen men jo, ja. Det här var nog en stor favorit.
Photobucket

Åh, vad jag ångrar att jag inte var inne i VS affären i NY. Heartbreak.

Inga kommentarer: