16.12.11

SNABBSPOLNING GENOM PRE-FALL 2012




Proenza Schouler.
Lite udda material, minimalistiskt snyggt och rätt. Häftiga skärningar lite allmän klass över det hela. Gillar speciellt den blåa kappan och effekten som blir med den glansiga kjolen under på bild två, även det raka, ofixade håret och naturlig make up.







3.1 Phillip Lim.
Även här snygga skärningar och minimalism, lite svart lite skolflickigt och lager på lager. 
Oväntade mönster och material, snygga mixer och lite cartoon inspirerat? 
Gillar den lite nedtonade men ändå stiliga, klädda och lite tomboy stilen som går i de flesta kollektioner. 



Burberry Prorsum.
Skulle gärna ha sett något lite mer spännande och vågat, dock gillar jag det kvinnliga klassiska och jobbade siluetter och formerna. Snygga höstiga färger som påminner mig och de vackert färgade trädkronorna även fast det inte äns kommit snö ännu. Disappointment. 

1 kommentar:

nellie sa...

Åh alltså jag tror aldrig att Proenza Schouler har gjort mig besviken! Men hej har du tumblr? Den skulle vara roligt att se! Ps gud jag älskar också rookiemag - kan typ inte ens beskriva det - rookiemag räddade min höst typ) i alla fall take carreee