2.1.12

EN KORT MOTIVERING

Dom flesta har ju gjort en sådandära motivering till Gallerian tävlingen jag är med i, och även fast jag inte blivit tillfrågad tänker jag göra det ändå nu när jag faktiskt ligger på femte plats (WOOPWOOP). ( Badass ). Så... Nu kör vi. (Även fast det är lite sent eftersom det avgörs idag...) ( För många parenteser )

Varför ska ni välja mig? ( Usch jag är inte så bra på sånt här... ) Kanske för att det är mer än bara kunskap om mode som krävs för att intressera läsare? Stil till exempel. En blogg om bara trender och designers är inte inspirerande. Då krävs det något som tar det vidare, som en galen streetstyle bild! Som visar att mode, faktiskt inte bara existerar i dyra märken eller på catwalken. Utan på gatan också! Som får läsaren att vilja gå och köpa tröjan eller skorna. Som väcker ett intresse inom mode, till att börja med.
Kanske därför?

Eller för att jag verkligen älskar det jag gör, vet att jag kan och kommer att ge 100 procent oavsett om jag vinner eller inte?

Kanske därför.


Inga kommentarer: