19.2.12

GRAMMY AWARDS 2012

Jaha, vad har vi här. Vår egen Robyn ( som jag beundrar såå för sina häftiga skor ). Men, vad hände här? Faktiskt. Inte så snyggt. Inte så snyggt alls. 

Till höger; Skylar Grey som bar en av mina favorit klänningar under kvällen. Lite Virgin Suicides över den... Hon skulle bara haft svarta skor och svart läppstift bara för att jag behöver vara petig.

Nicki och Adele, alltså, Nicki Minaj kommer undan med det här, eftersom att hon är just Nicki Minaj. Så jag tänker inte gå djupare in i det förutom att nämna att den är signerad Versace.
ADELE! ÅH, vad jag älskar Adele och hon var jätte fin med sitt hår och allt. Så fin så. Och sjöng bra det gjorde hon även. 
Carrie Underwood i min nummer två favvo klänning under Grammy galan. Bara för att jag är äckligt svag för ryggar och långärmat. Släpet var inte så fult det heller...
Rihanna, gud så snygg hon var! ( Bar rygg igen.. ) Typ perfekta klänningen... Dock är hon precis som Nicki Minaj att hon kommer undan med att visa så pass mycket hud... Hennes hår var dock helt underbart, även fast min gode vän Joanna desvärre var tveksam. ( Som jag förresten fått en del bilder ifrån ).

Först. Såg jag inte vem det var. Jag var väl förmodligen distraherad av den överdrivet snygga klänningen jag var hundra procent säker på att komma från Alexander McQueen men nej tydligen icke. 
Ehm.. Jo, Taylor Swift. Hejsan. Ge mig klänningen nu tack. 


Inga kommentarer: