20.2.12

TYP INTE SÅ INTRESSANT

Evenemanget var jätte fint och allt, men ack, så tråkig kollektion.
Front row var ärligt talat mer intressant ( för intresserade live twittrade jag här hemma från mitt glamorösa rum iförd pyjamas ) och speciellt Alexa Chung och Rosie Huntington-Whiteley. 
Sedan hade showen sina höjdpunkter men nej. Faktiskt inte denna gång, Burberry.
 Mina fina skärmbilder charmar er...

HON! Rosie Huntington-Whiteley, efter googlande. Visst går hon VS? Kände igen henne så.  ) ( Edit: Hon är ju med i transformers också! JUSTJA, men jag hade rätt om Victorias Secret i alla fall... ) ( PROOF! ) ( ANYWAYS ) Hon, var det intressantaste under visningen, såå fina kläder och var i bild ca. tre sekunder varannan minut. Varpå jag försökte pausa för att skåda hennes vackra byxor. Som jag inte fick med på bild. Precis.


Allting avslutades med glitter regn inuti lokalen och regn utanför och modeller med paraplyn. Vilket även det var jätte fint och kreativt men kan dock fortfarande inte rädda kollektionen. 
Och en snygg uttoning. ( Föreställ er ett gläns över hästen ni vet när det blänker till för full effekt ).

Inga kommentarer: