5.3.12

GIVENCHY RTW FALL 2012

Ni vet att jag snackade om Darth Vader looken? Här tar jag upp det igen, och kommer förmodligen göra flera gånger framöver med tanke på att det syns överallt, nästan mer än galna hattar ( herregud vad jag är bra på att undvika ämnet ) ANYWAYS senare.

Får bara den viben när jag skrollar igenom kollektionen, får inte ni? Lite spänne, mycket svart, röda väldigt snygga detaljer och siden. Make upen och håret var väldigt effektfull, passade väldigt bra till stämningen, inte för att jag var där. Men.

För övrigt var den över bilden favorit looken, ÄLSKAR de höga stövlarna.


 Är inte det här lite Darth Vader? Star Wars feeling med kappan? Och bältet? Kanske typ Anakin precis innan han blir Darth Vader ( nej jag har inte tittat femtielva gånger på filmerna ). Hennes ögon var också i övrigt väldigt passande till lila sotningen.
Här övergår kollektionen i siden och jag glömmer bort Star Wars för ett kort tag och försöker fokusera lite, Givenchy är nog ett av mina nya favvo märken kanske. Dem har nog bara gjort väldigt fina kollektioner på en senare tid...
 Den pälsjackan. Den pälsjackan.
( Ska jag inte köpa för jag har hittat en annan för 700 kronor som ser ut såhär men jag tvekar lite, några råd? )


Den här klänningen var jätte fin, speciellt de svarta detaljerna som för med det mörka i kollektionen. Eller Star Wars jag hittat en synonym för.

1 kommentar:

selma sa...

klänningen längst ner var fin!!!!!!!!! dock lite för urringad för min smak.