15.3.12

i can't even



Det här är HELT UNDERBART. Och jag vet att jag överanvänder det kanske en aning för ofta så att det inte alls får rätt innebörd men den här gången, ÅH. Allting är precis på gränsen till hemskt, men det håller sig just där på gränsen och förblir underbart. Bäst, är dock sminkningen och brallorna.
 Hååååååååååår.
Älskar som sagt höga byxor matchat med en kort tröja, INTE FÖR MYCKET MAGE VETTNI UNGAR.
I can't even. WHAT IS AIR. ( Hängt för mycket på Twitter? Kanske... )
Påminner mig om Power Puff Pinglorna av någon aning.
Det är så mycket regnbåge och färgblock och blått läppstift över det här att jag skulle kunna hålla på för evigt.
 Jag vill ha den här tröjan, så mycket.
 IT'S BART PPL.
 Ha-ha. Det bästa är ju att det faktiskt är snyggt också. Skulle lugnt vilja ha de där shortsen. Åhhh... Jag vill ha dem. Nuuuu. Eller i sommar. Vilket som.
Den här kollektionen är helt underbar för att den är just så knasig.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva om mer.
Det värsta är att jag hittade den här kollektionen i Metro Mode ( som jag hatar för allt är så main stream och jag är så hipster, nej men ni fattar. Petra Tungården som hon heter har äckligt tråkig stil ) som dissade detta totalt och ba: ASSÅ DET HÄR FUNKAR LIKSOM INTE IRL ASSÅ FETT KONSTIGT. ( typ ).
OCH JAG BA:



Det var typ det jag ville säga.
Hejdå.

Btw. Jeremy Scott Fall 2012 RTW in case you missed it.




1 kommentar:

selma sa...

så_jävla_snyggt_ju!!!11

hatar pk-människor som ba neee inte sticka ut så där ser man ut på maskerad
om jag skulle haft den där plastjackan med händer med ögon i (fin förklaring) skulle jag haft på mig den varje dag.