4.3.12

JAG ÄR EN SÅDAN HÄR VÄN SOM


Jag är en sådan här vän som glömmer bort födelsedagar, namnsdagar, årsdagar, alltid kommer sent osv osv men av någon anledning ett fåtal personer står ut med ändå. Till exempel Josefin.

Hon fyllde år för tre månader sedan.
Hon har inte fått någon present,
 men jag vet vad jag ska göra och det kommer att ske inom en snar framtid.

ÄNDÅ kommer Josefin hem från Kina med en jätte fin keps åt mig ( och jag fick ärva hennes Chloé Love, KÄRLEK ). Jag är väldigt glad för den.
För nu slipper jag köpa en själv.

Men, jag kunde faktiskt inte köpa något i alperna åt henne,
 unless she wanted a murmeldjur vilket dem hade väldigt många av där.

Men ( igen ) tills vidare kan du få det här av mig.

1 kommentar:

Josie sa...

Dammit Vera, hur kunde du missa att jag älskar murmeldjur och länken funkar inte. Men jag älskar dig i alla fall.