10.3.12

✦✧kenzo fall rtw 2012✦✧

src twittah. 
Karlie Kloss opening in an escalator, 
 so fashion.




 Nivetdetjagsaomtshirts? Jag tar tillbaka. DEN HÄR TRÖJAN ÄR HELT UNDERBAR. Mönstret, färgblocket, materialet. Allt, alla tjatar om i en tröja. Kapish, trend koll avklarad. 
FÖRUTOM tröjan var pälskragen och matchande skor också riktigt snygga detaljer, men innan jag väller ur mig allt jag vill säga så att jag inte har något kvar att säga går vi vidare.
Tycker verkligen om det dom gjorde med skorna i samma material som resten av plaggen här, men blir precis lagom med skärpet som bryter av. KUNDE skippat halsbandet om jag måste gå in och peta någonstans.
Mönster-färgblock-frukter fortsätter och sjukt snyggt till den orange bakgrunden, inredningen eller vad man nu kallar vägg och golv.
 Frukter tar över och oooh, så fin eyeliner.
DEN HÄR LOOKEN, är, helt underbar. Faktiskt. Jag är förutom för mönster sjukt svag för höga byxor som dessa med en aningens kort tröja, tröjan. DET ÄR EN KENZO-PANTER I VACKRA FÄRGER.
 jag avlider långsamt.
Det här var ungefär så jag hade hoppats att Burberry kollektionen skulle sett ut.
Material mixen i den här kollektionen är faktiskt över förväntan.
Brukar aldrig vara någon som vågar gå så långt som här, när hela looken är i samma färg / material men hur det ändå blir. så. snyggt.
 Jag gillar ben och hatten.

KENZO-PANTERN!!!1! med en fin matchande kjol och en krage.
Jag tror jag är en aningens kär.

Den här tröjan var också väldigt fin och mönstret är smått underbart, kjolen har jag blandade känslor om men dom kommer undan med det ändå.

Finaste kollektionen jag sätt på länge. Utan tvekan.




xxx.

Inga kommentarer: