11.3.12

NON SMOKING

Man kan se Joannas jeans jacka och mitt hår men de hade ingen lust att lägga ut bilden på oss ( förmodligen för att undvika trauma hos alla som olyckligtvis mot förmodan skulle se fotot ).  

Våldgästade idag A Non Smoking Generations Blogesession ( så glamoröst ) med Joanna, var sjukt trevligt och intressant!
Förutom att jag hade ett nervöst sammanbrott när de tvingade mig att berätta vad jag bloggade om.
Vilket alla andra också behövde göra, men ni vet. Sociala situationer som dessa kan vara EN ANING svåra att hantera när man är så socialt inkompetent som jag. ( Och Joanna ).
Därför sa jag, citat; hej jag heter vera linn och bloggar om stil och mode, citat. Slut.

Vi klarade oss helt okej tills Joanna utbrister; citat; GRATIS MAT, citat, och jag springer därifrån för att undvika konsekvenser.

VADDÅ SOCIALLY AWKWARD?

Trevligt och intressant som sagt.

Inga kommentarer: