22.3.12

stalaktit



Chanel Fall RTW 2012, alltså.
VACKER, var lokalen. Kollektionen, (förlåt Karl) it had it's moments. Annars var det rätt så tråkigt faktiskt.
Vad jag gillade i kollektionen var framför allt lager på lager och färgpaletten; djuphavs grönblå med inslag av lila. Och den strama toffsen. IT LOOKED NICE.
Klassisk överdrivet snygg jacka bland annat Weekday, H&M och Monki har gjort kopior på för intresserade, även fast det börjar bli en aning för varmt ( VÅÅÅÅÅÅÅR ).
 
MOMENT, HÖJDPINKT OCH FREAK OUT. Sort of. Detta par av skor var en av de mest underbara skor jag någonsin fått vila mitt öga på. Klacken liksom. Hej. 

Gillade de här pälsarna väldigt mycket med mönstrad blus under. Byxorna har jag sett på Minimarket, men åååhhh.. JAG HITTAR FANIMEJ INTE HELA KOLLEKTIONEN. Någon som vet vart jag kan se den? har bara sett en enstaka look och vill gärna gärna se hela. <333


Och till sist, varför jag tog upp den här kollektionen egentligen (förutom skorna). Dessa väldigt väl prydda ögonbryn. Sjukt kreativt.






Inga kommentarer: