24.3.12

whyred jeans med bootcut ( meddelande till alice )

 
Bootcut, kan bli riktigt snyggt, om man lyckas matcha rätt.
Och som ni säkert inte minns köpte jag ett par Whyred sytt upp i för små storlekar för 100 spänn. Helt OK.
Tills nu. Jag har växt ut dem, lagom till att det blev vår och helt plötsligt SO FASHION med bootcut, kul. Väldigt, kul.

Men, så har vi Alice, som har ett par förstora Whyred jeans och jag ett par för små Whyred jeans.
Men, så har vi Alice, som jag tycker borde komma förbi och hämta Whyred jeansen. För de ligger här och väntar på dig, ok?

Whyred.

Sen fanns det en bild med håliga oversize jeans, som dessa fast snäppet snyggare.
Därför, måste jag hitta ett på oversize jeans att klippa i since jag inte sätt något märke med förmånligt pris sälja dessa jeans.
Att klippa i, tror jag att jag egentligen skulle säga.

Inga kommentarer: