7.4.12

beach babe





Canadian supermodel Heather Marks in front of photographer Enrique Badulescu’s lens. Pictures were published in the July edition 2010 of Velvet magazine.



beach babe



Jag gillar färg detaljer, inte, färg explosion. Inte, färgade byxor, for god sake, euw. 
Kanske dock skulle ersätta Party Rock glasögonen mot ett par cat eyes. Lite mer fashion och allt.
(Hoppas ironin går igenom rutan.) Och baddräkten som finns på Weekday för 120 kr (!!) är jätte genomskinlig så den kommer jag inte att använda heller. ( Josefin har även köpst den och jag känner faktiskt inte riktigt för att matcha ). Kommer väl antagligen inte byta bikinin över huvud taget med tanke på min Burrberry ( oh so fancy ) känns lite onödigt. Men. En baddräkt skulle sitta fint.

Åter igen till färgade byxor. PLEASE DON'T. IT MAY BE LOCKANDE OCH SPÄNNANDE OCH OJ, VAD VÅGAD JAG ÄR MEN SNÄLLA!!!! DU SER UT SOM EN okej. ni förstår nog. Men just sayin' är du i åldersgruppen 10-14 år ser du ut som ett mobbat mode offer. 
Jag gör dig en tjänst
( Oh, ja Chloe Schuterman jag syftar på dig.... )


Oh så blurrar jag ansiktet, när jag redan sagt namnet. Fett dramatiskt.


Och vad har vi lärt oss idag barn?
Våga trotsa färgglada ben!



Follow The Dress Book

Inga kommentarer: