6.4.12

sedan somnade vi. inte



hoodie från Acne, leggings från Filippa K
Kände mig lite kreativ och fotade mitt extremt tråkiga klädval idag. 
Innan det gjorde fina Amanda ( eller snarare försökte ) min fina frisyr ( fick ta över efter ett antal försök och fixa den själv ) dock, är den mindre fin än vad den var imorse. Nu är den en aning sliten, eller vad man ska säga.
Frågade henne även hur rädda folk skulle folk bli om jag kom såhär till skolan nästa måndag på en skala 0 - 10?, hennes svar löd;
Amanda ''9.5 plus en halv, hihi.''
VL ''Nu ska jag gå och gråta i ett hörn''
Samtidigt spelas All by myself på buss radion och jag grät och Amanda grät och sedan spårades allt ur i wrestling och han som körde bussen kollade konstigt på oss.

Ett annat citat från sent igår natt;
Amanda ''du har börjat få en sådan här mysig deg mage som jag och Elsa''
VL ''KALLAR DU MIG TJOCK?''
Amanda '' kallar du OSS tjock snarare???''

Sedan somnade vi. Inte. 
Såhär ser frisyren ut, sminkade till och med mig idag,  fett ambitiöst och allt.



Follow The Dress Book

Inga kommentarer: