16.4.12

total socker chock

Som att trycka i sig en påse ahlgrens bilar, färgglada marshmallows och rosa läsk. Typ.
Bara lite glammigare och med blondare hår och snyggare smink.
Och snyggare kjolar och kläder.
NOTERA: koftan med hål och folie (?) bh under.
Snyggt värre.
Speciellt björnarna också.

School girl gone wild korsat med kawaii och sockervadds hår.
Det värsta är att jag verkligen, verkligen gillar det också.
 PÄLSEN; KJOLEN; STRUMPBYXORNA; ALLT. Den här looken var faktiskt riktigt äckligt snygg.
Och vet du vad jag kom på nu. Att i Berlin kollade jag på den här pälsen fast rosa ( ja, jag flippade ur lite halt totalt över den ). Vill du veta vad den kostar.
Det ville inte jag.
42000:-
Mer fantastisk päls.
Appreciation time: den här modellen lyckades VERKLIGEN att få släpet att se snyggt ut på catwalken ( hade front row framför youtube ) och färgpaletten på skorna kan få liksom en liten minut av bara ren uppskattan.

Inga kommentarer: