20.6.12

En hel massa resort 2013





Från mina favorit kollektioner under resorten; Acne, LV, Balenciaga, Givenchy & Valentino.

Var faktiskt väldigt glatt överraskad LV's kollektion då jag är älskar skorna som du ser i sista kollaget bild 4 & väggen bakom & väskorna & DE FÄRGADE PÄLSARNA JAG TROR DÖR. 
Sedan had vi Givenchy vars print var allmänt to die for även fast den kollektionen hade sina ups and downs helt klart.
IAF, älskade jag även bilderna med NYC i bakgrunden och hunden eller polisbilen liksom lite casual sådär.
Balenciagas bustiers och skärningar / urringningar var lite magiska och håret glömde jag nämna i LV det var jätte fint och Frida Gustavsson också. 
Men låt oss inte glömma Valentions sagolika klänningar med äckligt fina blommor och spets.

Det har litt min förvåning varit högst platta men knähöga skor, har faktiskt vart höga skor på nästan alla kollektioner jag har kollat. Vet inte ännu om jag gillar eller ogillar det ännu. 

Over and out.




Inga kommentarer: