10.7.12

Alexandre Vauthier Haute Couture A/W 12/13



Kunde inte släppa dessa klänningar från Alexandre Vauthiers kollektion när jag skrollade förbi Josefins blogg. 
För det första älskar jag polokragar, för det andra älskar jag polokragar i guld och för det tredje älskar jag bling bling. Vilket jag har sett en hel del under höstens kollektioner och det gläder mig.
Som Josefin nämner måste jag också säga HÅR. Kritvitt, mjukt, välvårdat svall.
Alltså, det är helt klart mitt drömhår. Utan att ens tveka ett dugg.
Mitten plagget var min favorit med allt krimskrams, fransar, glitter etc etc etc.
Sedan tycker jag att urringningen på de två senare outfittarna var extremt häftiga och smarta, med tanke på att de blir väldigt vågade, utan att ens visa särskilt mycket alls.
Och pumpsen.

Inga kommentarer: