1.7.12

Fred & Kärlek





DÅ VAR DET ÖVER DÅ.
Väldigt synd men skulle knappt överleva en natt till i vårt febervarma tält, helt ärligt.
Höjdpunkter var Mumford & Sons, Laleh, Skrillex, Markus Krunegård Hoffmaestro och kanske R&F.
Om man bortser från deras urusla och väldigt halvhjärtade bakgrundsdansare, varav en som stod och kollade sin iPhone. 
Rihanna var inte kul, förutom 45 minuters försening tappade hon bort texten, sjöng fel, sjöng inte alls och var allmänt förvirrad ( berusad? ) SÅ JAG TYCKTE BARA JÄTTESYND OM HENNE OCH VILLE GE HENNE EN KRAM. 
Så vi gick därifrån precis innan hon trodde hon var i Oslo vilket kanske var tur för mig då jag skulle typ springa upp på scenen och bara klappa henne på huvudet eller något.
Och när publiken buade höll jag nästan på att skjuta alla med en stor bazooka ( no offence ) och skrika något i stil med: HÅLL KÄFTEN IDIOTER LÅT HENNE VARA ANNARS. 

PUSSKRAMPUSSKRAM 

2 kommentarer:

Isabelle Trönnblom sa...

Gud vad jag ångrar att jag inte åkte på P&L. Såg ju skitroligt ut!

selma sa...

å löv ur blog fortfarande