8.10.11

IN WICH WAY FRIDA IS MAYBE THE MOST AWSOME MODEL. LIKE EVER.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Alltså. Behöver jag ens beskriva bilden eller förklara rubriken? NEJ.
Vi går in på detaljerna istället. 

Träden. Bakgrunden på bild nr. 2 är anledningen varför jag älskar hösten. Får inte ni den där murriga, milda vinden och att ta på sig lite kläder efter sommaren känsla? Sådär härligt så att man måste ta på sig halsduk och kan ha stora mysiga tröjor och höst i allmänhet. Doften av höst. Mulet väder och regn. REGN.

JAg är ledsen men jag kan inte hålla mig ifrån förgrunden. STILEN. FLÄTAN. TJOCKIS TRÖJAN. FÄRGEN PÅ TJOCKIS TRÖJAN. HALSBANDET. FEJSET.
JEANSEN.

STILEN. Is to die for. Alltihop bara sådär, blev för mycket. Farväl grymma värld.

Paris Fashion Week, varför är jag inte där? :(

Inga kommentarer: