24.10.11

MON PRÉFÉRÉ


Min favorit kollektion, någonsin. Skulle jag tro. 
Alla hästar och karusellen. Musiken! 
Och kläderna såklart. Har ju redan skrivit om själva kollektionen förut men inte hittat videon.
Måste dock bara nämna Kate Moss avslut. Alltså herregud. Det KUNDE ha blivit så bra, men ärligt. Så överskattad. kollade ner i marken 70 % av tiden. Nä. Då kunde Frida gjort det 20 gånger bättre. Punkt.

Men alla snygga ben, och hot pantsen är liksom jätte mycket to die for. Och alla fina kappor. Finns nog inget fel med kollektionen, allt var faktiskt fint, och de fina väskorna. Nej, nu måste jag nog sluta. Och Kate Moss klänning. 

Ja. Nu är det fastställt. Min favorit kollektion all time. (tills nästa Louis Vuitton kommer ut...)

FAST. Jag har lite svårt att komma över Louis Vuitton Fall 2011 RTW.
Hårt. Alltså.


Inga kommentarer: