6.4.12

things to carry around

Pintade väskor, är på riktigt så vackra. Såg någon streetstyle bild med den fina nedanför, gud så vacker. Nu till våren, tänkte jag säga. Och kom på att jag faktiskt bor i Sverige där vi rider på isbjörnar och klär oss i päls, i april. Kul kul. Jätte kul faktiskt. I alla fall delen om att rida på isbjörnar. 
Ironiskt nog är printet på väskan palmer. Ironiskt nog. 
(Förresten glömde jag fortsätta meningen 'nu till våren' men jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva så godnatt)
ANNARS kan man bära en Eastpak. Något mera skolsmart om man går i skolan vill säga. 
Hade en liten crush på sådana här när vi var i Alperna ( där alla, notera alla, tycktes ha en Eastpak ) och bestämde mig för att köpa en när jag kom hem till Sverige men det hände inte riktigt. Än i alla fall. 


Matcha med glitterskor.
Follow The Dress Book

Inga kommentarer: